Погляд на навчально-виробничу практику
Майстрами не народжуються майстрами становляться!
Коли першокурсники переступають поріг коледжу, вони подумки вже бачать себе готовими спеціалістами і не підозрюють, який довгий шлях повинні ще здолати.
А на якому занятті ліпше за все можна відчути наближення до своєї мрії і отримати величезне задоволення від власноруч виконаної роботи? Звісно, лише під час практики! Під час навчання студенти проходять виробничу практику: навчальну для отримання робітничої професії, технологічну і переддипломну. Але першою практикою для цих мрійників стає навчальна в навчально-виробничих майстернях нашого коледжу.
Для проходження цієї практики наші майстерні мають все необхідне обладнання, верстати, інструменти, роздатковий матеріал. а також гідні санітарно-гігієнічні умови.
Студенти всіх груп, згідно навчальним планам своєї спеціальності,проходять один, два, три, а то й всі чотири види практики на другому і третьому курсах навчання.
Слюсарна практика
Верстатна практика
Зварювальна практика
Демонтажно-монтажна практика
На слюсарній практиці майстри виробничого навчання навчають студентів ручній обробці металу: рубати зубилом, різати ножівкою, оброблювати напилками, а також свердлити отвори і нарізувати різьбу. Всі ці навички не можуть бути зайвими не тільки для подальшої професійної діяльності, а й в повсякденному житті кожного.
Під час проходження верстатної практики студенти працюють на токарних верстатах, виточують болти, штуцери, фасонні вироби. Верстатна майстерня має 4 ступені захисту від нещасних випадків, але майстри неодмінно звертають увагу студентів на підвищену небезпеку під час роботи і навчають їх бути більш уважними і зібраними.
Зварювальна практика завжди викликає підвищений інтерес у студентів. Розпечений метал, навіть через затемнене скло, дивовижне і водночас трохи лякаючи видовище. Ми допомагаємо студентам відчути себе «приборкувачами вогняної стихії» і це дарує їм впевненість у собі.
Всі майстри виробничого навчання, у першу чергу слідкують за дотриманням студентами вимог інструкцій з охорони праці, а ще окрім навичок і умінь, передбачених робочою програмою, прививають їм культуру праці, навчають сумлінно виконувати свою роботу.
А чому можна навчити на демонтажно-монтажній практиці? При розбиранні і збиранні агрегатів і вузлів автомобілів, при роботі з технічною літературою для складання технологічних карт, студенти впритул наближаються до розуміння обраної професії.
Під час виготовлення виробу за програмою, або виконання замовлення для потреб коледжу, інколи доводиться пов’язувати різні види практик: верстатну і слюсарну або слюсарну і зварювальну. Це привчає студентів прискіпливо ставитись до своєї роботи і об’єктивно оцінювати роботу товаришів.
Спілкуючись зі студентами 2 або 4 тижні поспіль не можна не поєднувати їх навчання з вихованням.
Наша виховна мета – це прививати студентам любов до обраної професії, вчити культурі спілкування, виховувати повагу до праці інших і гордість за свою, гідно виконану, роботу.
Всі ці складові дозволяють озброїти майбутнього молодшого спеціаліста такими вміннями і навичками, які допоможуть йому стати конкурентоспроможним на ринку праці.
Навчальна практика – одна з найважливіших дисциплін у підготовці молодших спеціалістів згідно кваліфікаційних вимог їх спеціальностей.
Любов до дітей, до своєї професії – це запорука успіху.
«Добро жменями»
З 21 вересня 2015 р. майстри виробничого навчання за підтримки адміністрації коледжу разом зі студентами беруть участь у безстроковій благодійній акції по збору кришечок «Добро жменями».
Спочатку з цієї сировини виготовляли протези воїнам АТО. Це дало змогу підтримати поранених допоки не набрала потрібного розмаху відповідна державна програма, але акція «Добро жменями» триває. Зараз допомога надається не тільки воїнам АТО. Представник благодійного фонду Куц Тетяна Миколаївна повідомила, що нещодавно виручені кошти були перераховані на лікування пораненого журналіста Волкова.
Першу партію (біля 8кг.) кришечок ми передали до фонду у листопаді 2015року. 06 грудня 2017 р. майстер в/н Будаква Ю.Ю. зі студентами групи ОРА-15 2/9 Патинка Віктором, Мініноком Олександром, Кучіним Давілом та групи ЕМАР-17 1/9 Авдєєвим Кирилом відвезли другу партію кришечок (32кг.) до синагоги «Бейс Штерн Шульман», що по вулиці Пушкіна, 46 де передали їх представнику благодійного фонду Куц Т.М.
|